Skip to content

Bartosz Nalazek

Bartosz Nalazek

Autor zdjęć do takich filmów jak: „Run Sweetheart, Run” wg scenariusza i w reżyserii Shany Feste, wybrany do sekcji “Midnight” na Sundance 2020; „Eastern” w reżyserii Piotra Adamskiego, wybranego do Sekcji Panoramy na Polskim Festiwalu Filmowym “Orły 2019”; „Tell It To The Bees” w reżyserii Annabel Jankel, którego premiera odbyła się na Toronto International Film Festival w 2018 roku z udziałem Anny Paquin i Holiday Grainger; „The Perfect Date” w reżyserii Chrisa Nelsona, który okazał się jednym z najbardziej oglądanych filmów portalu Netflix w 2019 roku i „Song of Back and Neck” w reżyserii Paula Libersteina, wybranego do sekcji konkursowej amerykańskich filmów festiwalu Tribeca Film Festival 2018.

Autor zdjęć dodatkowych dla dwukrotnego laureata Oscara Janusza Kamińskiego w filmach „The Post” w reżyserii Stevena Spielberga oraz „Call Of The Wild” w reżyserii Chrisa Sandersa. 

Jego debiut w Polsce to serial „Artyści” w reżyserii Moniki Strzępki, nominowanym przez Polską Akademię do najlepszego polskiego serialu telewizyjnego 2016 roku.

Po ukończeniu studiów na PWSFTviT w Łodzi, asystował Januszowi Kamińskiemu przy filmach fabularnych: „War Horse”, „Lincoln”, „Sędzia” oraz „Most szpiegów” w reżyserii Stevena Spielberga.

Wybrany do The Emerging Cinematographer Award w 2014 roku przez The International Cinematographers Guild oraz nominowany do nagrody Streamy za pracę nad projektem „Making A Scene” dla magazynu New York Times Magazine.

Pracuje także jako reżyser światła i artysta wideo w teatrze i operze. Jego portfolio obejmuje ponad 30 sztuk we współpracy z renomowanymi polskimi reżyserami teatralnymi, takimi jak Krzysztof Garbaczewski, Krystian Lupa, Andrzej Chyra, Barbara Wysocka, Maja Kleczewska, Agnieszka Olsten, Wiktor Rubin i Łukasz Twarkowski.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Newsy

Czytaj dalej

Stanowisko PSC

Jako Stowarzyszenie Autorek i Autorów Zdjęć Filmowych PSC, współpracujące od samego początku z EnergaCAMERIMAGE. Od zawsze czujemy odpowiedzialność za promowanie równości w naszej branży i

Nils Croné

Swoją przygodę z filmem zacząłem w wieku 8 lat, kiedy to rodzice kupili pierwsza kamerę Hi8. Zacząłem kręcić swoje pierwsze filmy, angażując swoją rodzinę i